Együttműködési megállapodás Nyugat-Magyarország meghatározó autókereskedőjének alapítójával

1024 605 Autowallis

Magyarországi terjeszkedési céljainak megvalósítása érdekében együttműködési megállapodást írt alá az AutoWallis és Nyugat-Magyarország meghatározó autókereskedőjének, az idén várhatóan 19,3 milliárd forintos forgalmat elérő Iniciál Csoportnak az alapítója. Az együttműködés fő célja, hogy közösen növeljék mobilitás szolgáltatási jelenlétüket a régióban új telephelyek és értékesítési pontok fejlesztésével. Ezzel az újabb lépéssel az AutoWallis tovább halad a tavasszal meghirdetett stratégia mentén, melyben 2024-ig árbevételének duplázását tervezi organikus és akvizíciós úton.

Az AutoWallis egyik fontos stratégiai célja, hogy a magyar piacon is növelje értékesítési pontjainak számát, és ezáltal szolgáltatásainak volumenét is a teljes árbevételén belül. Ennek megvalósítását támogatja az az együttműködési megállapodás, melyet az AutoWallis az autókereskedelem terén Nyugat-Magyarországon meghatározó Iniciál Csoport alapítójával, Taródy Zsolttal írt alá. Az Iniciál nyolc márka (Dacia, Kia, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Suzuki és Toyota) értékesítésével és márkaszervizelésével

foglalkozik négy telephelyen (Győr, Mosonmagyaróvár, Sopronban és Szombathely). A jelenleg több mint 150 főt foglalkoztató, dinamikusan fejlődő cégcsoport alapítója több mint 25 éves autóértékesítési tapasztalattal rendelkezik. Taródy Zsolt a megállapodás aláírása kapcsán kiemelte, hogy az Iniciál a saját régiójában az importőri elvárásoknak mindenben megfelelő cégcsoporttá nőtte ki magát, és az iparági átlag felett tudta növelni forgalmát az elmúlt két évben. A vállalat fejlődését és növekedési céljait jól mutatja, hogy novemberben csatlakoztak a Londoni Tőzsdecsoport és a Budapesti Értéktőzsde együttműködésében megvalósuló ELITE képzési programhoz.

A megállapodás aláírói 2020 első felében tervezik zárni az együttműködés részleteinek kidolgozását. Ormosy Gábor, az AutoWallis vezérigazgatója az együttműködés kapcsán elmondta, hogy az AutoWallis vizsgálja, hogy a közelmúltban is bővült, a csoport által képviselt márkák forgalmazását milyen konstrukcióban indítsa el az Iniciál által lefedett földrajzi területen. Az AutoWallis nem titkolt célja, hogy a prémium márkák mellett megjelenjen a flottamárkák területén is, ahol az Iniciál csoportnak jelentős tapasztalatai vannak.